کسب و کار

هزینه های پنهان که کسب و کارهای کوچک برای پذیرش روش های پرداخت آفلاین می پردازند

هزینه های پنهان که کسب و کارهای کوچک برای پذیرش روش های پرداخت آفلاین می پردازند

به آخرین باری فکر کنید که برای چیزی چک نوشتید. آیا می توانید حتی به یاد داشته باشید؟ برای بسیاری، پاسخ یک نه قاطع است. در واقع، تقریباً نیمی از آمریکایی‌ها یک چک در سال 2023 ننوشت.

small businesses exploring hidden costs to accepting online payments< /div>

علی‌رغم ترجیح پرداخت‌های دیجیتال در زندگی شخصی ما، 40٪ از تمام پرداخت‌های B2B هنوز با چک انجام می‌شود. و این به این دلیل است که برای چندین دهه، پرداخت چک استاندارد صنعت بوده است.

اما فقط به این دلیل که چیزی استاندارد است، به این معنی نیست که انتخاب بهینه است. هزینه های جدی برای روش های پرداخت آفلاین وجود دارد – چه پنهان و چه آشکار. و صاحبان مشاغل کوچک بار سنگین این روش پرداخت قدیمی را متحمل می شوند.

در این وبلاگ، ما سه هزینه اصلی پذیرش پرداخت چک را نشان خواهیم داد و چگونگی رقابت طولانی مدت را بررسی خواهیم کرد، جایگزینی به یک مدل پرداخت دیجیتال پاسخ است.

Get Started with HubSpot's Commerce & Payments Software

هزینه‌های پذیرش روش‌های پرداخت آفلاین مانند چک چقدر است؟

1. هزینه جریان نقدی

2. هزینه ناکارآمدی

3. هزینه فرصت از دست رفته

هزینه‌های پنهانی که کسب‌وکارهای کوچک برای پذیرش روش‌های پرداخت آفلاین می‌پردازند

1. هزینه جریان نقدی

مطالعات نشان می‌دهد که 82% از استارت‌آپ‌ها به دلیل عدم موفقیت به درستی شکست می‌خورند. مدیریت جریان نقدی. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، می دانید که کنترل جریان نقدینگی چقدر حیاتی است. اما چک ها باعث ایجاد یک مشکل بزرگ در توانایی شما برای انجام این کار می شود. چرا؟ آنها یک روش پرداخت آفلاین هستند که ذاتاً کند است.

چک‌ها از طریق فرآیند تأیید می‌گذرند و تسویه آن زمان می‌برد و جریان نقدی شما را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. و اگر چک حضوری به شما داده نشده است؟ با فرض اینکه در حین حمل و نقل گم نمی شود، تاخیر اضافی را در حین ارسال به شما فاکتور بگیرید.

تاخیر پرداخت‌های مرتبط با چک‌ها باعث ایجاد اختلاف در جریان نقدی و ناتوانی در تعیین دقیق سلامت مالی شما می‌شود.

چگونه پرداخت های دیجیتال مشکلات جریان نقدی را حل می کند:

پرداخت‌های دیجیتالی به سرعت پردازش می‌شوند و درآمد ورودی را برای حساب‌های دریافتنی ساده می‌کنند. نیازی نیست که جریان نقدی خود را با پرداخت های دیجیتال حدس بزنید، زیرا آنها فوراً شناسایی می شوند، بنابراین آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید.

پرداخت‌های دیجیتالی اختلافات جریان نقدی را کاهش می‌دهد و به رونق کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند.

2. هزینه ناکارآمدی

صاحبان کسب و کارهای کوچک بیش از هر کسی می دانند که زمان پول است. و با در نظر گرفتن هزینه های نیروی کار زیر، پرداخت چک به طرز باورنکردنی ناکارآمد است:

  • بررسی پردازش
  • تطبیق حسابهای دریافتنی
  • کارمزد چک برگشتی

علاوه بر صرف منابع گرانبها برای موارد فوق، باید چک های دیرکرد یا گم شده را نیز در معادله لحاظ کنید. متأسفانه اصطلاح «چک در نامه است» برای صاحبان مشاغل کوچک بسیار آشنا است — اشاره به تأخیر در پرداخت‌ها به‌عنوان مشکل اصلی سال 2023.

چگونه پرداخت های دیجیتال مشکلات هزینه ناکارآمدی را حل می کند:

به دلیل ناکارآمدی‌هایی مانند تأخیر در پرداخت‌ها، 64٪ از مدیران مالی می گویند اتوماسیون AR – مانند پذیرش پرداخت های دیجیتال – اولویت اصلی امسال است. پرداخت‌های دیجیتالی فرآیندهای واقعیت افزوده را ساده‌تر می‌کنند و با راه‌اندازی به‌روزرسانی‌های خودکار سیستم حسابداری شما، نیاز به تطبیق دستی را از بین می‌برند. آنها همچنین منجر به کارایی بیشتر و پیش بینی مالی مناسب می شوند.

3. هزینه فرصت از دست رفته

مسلماً گران‌ترین هزینه برای پذیرش چک، هزینه فرصت از دست رفته ناشی از عدم سرمایه‌گذاری بیشتر در پرداخت‌های دیجیتال است. پرداخت های دیجیتالی آینده و همچنین روش پرداخت ترجیحی اکثر خریداران امروزی است.

در واقع، یک مطالعه اخیر توسط PYMNTS نشان داد که 95٪ از خریداران فناوری B2B تجربه خرید کاملا دیجیتال را ترجیح می دهند. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ تجربه خرید محصول سنتی SaaS عالی نیست. از تماس های سرد گرفته تا مذاکرات بی دست و پا، چیز زیادی برای دوست داشتن وجود ندارد.

از آنجایی که تعداد بیشتری از شرکت‌های B2B از یک مدل رشد مبتنی بر محصول استفاده می‌کنند، متوجه می‌شوند که واگذار کردن کلیدها به خریداران احتمالی شما چقدر تغییر دهنده بازی است. و مزایا پس از تبدیل شدن به مشتری به پایان نمی‌رسد، زیرا پرداخت‌های دیجیتال جاسازی شده افزایش جذب مشتری و تعامل.

به طور خلاصه، سرمایه‌گذاری در پرداخت‌های دیجیتال فقط یک مزیت رقابتی برای کسب‌وکارهای کوچک نیست، بلکه برای تقویت رشد بلندمدت ضروری است.

افکار نهایی: فقط دست و پا نزنید. دیجیتال را درست انجام دهید.

من در مقدمه اشاره کردم که چک‌ها همچنان مرتبط هستند، زیرا برای دهه‌ها استاندارد صنعت بوده‌اند. اما همانطور که بررسی کردیم، استاندارد دیگر به اندازه کافی خوب نیست. انتظارات مصرف کنندگان تغییر کرده است.

دنیای پرداخت های دیجیتال به سرعت در حال گسترش است. بیش از نیمی از آمریکایی‌ها از پرداخت‌های کیف پول دیجیتال (مانند Apple یا Google Pay) بیشتر از پرداخت‌های سنتی در سال گذشته استفاده کردند. گزینه‌های Now Pay Later از PayPal تا Klarna در سال به رشد خود ادامه می‌دهند.

کسب‌وکارهای کوچکی که به دنبال سرمایه‌گذاری در پرداخت‌های دیجیتال هستند، باید پذیرفتن تا آنجا که ممکن است را مورد بررسی قرار دهند، زیرا می‌دانیم که این امر نرخ رها کردن سبد خرید را کاهش می‌دهد.

و برای آن دسته از مشتریانی که در مورد جهش دیجیتال با شما مردد هستند؟ به آنها یادآوری کنید که ACH الکترونیکی هنوز از نظر فنی یک چک است، فقط یک چک دیجیتال.

Free Resource: How to Reach & Engage Your Audience on Facebook

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا